| 28 خرداد 1398

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی مناطق ۲۲گانه تهران در مرکز مطالعات

1398/2/29 | 11:23 | 156 | 0
نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی مناطق ۲۲گانه تهران در مرکز مطالعات

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی مناطق 22 گانه شهر تهران درخصوص هماهنگی‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی برنامه‌های یازدهمین جشنواره پژوهش مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، دکتر میثم بصیرت در این نشست بر اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده این رویداد ملی تاکید کرد و گفت: جشنواره پژوهش مدیریت شهر، معتبرترین رویداد پژوهشی در حوزه شهری است که از سوی شهردار تهران و مدیران ارشد شهری مورد حمایت جدی قرار دارد.

وی اظهار داشت:  این‌ جشنواره می‌تواند با ارایه یافته‌های جدید و معرفی پژوهشگران برتر، در رسیدن مدیریت شهری جدید به اهداف خود، نقش موثری ایفا کند. بصیرت با تبیین ابعاد مختلف این جشنواره گفت: یکی از مهمترین ابعاد جشنواره، پرسش دانش‌آموزی است که توسط شهردار تهران در روز جشنواره مطرح می‌شود. هدف ما از مشارکت دادن دانش‌آموزان، تربیت شهروندان مسئول برای آینده شهر است.

 همچنین دکتر محمدحسین‌ نوروزی، دبیر یازدهمین‌جشنواره پژوهش مدیریت شهری، با بیان اینکه این جشنواره یکی از قدیمی ترین و مستمرترین جشنواره های شهرداری است گفت: این رویداد علمی بیانگر وجه علمی مدیریت شهری است و امسال نسبت به سال های گذشته تغییراتی در اهداف و اجرا  دارد.

 نوروزی با بیان اینکه در جشنواره امسال از مدیران حامی پژوهش و سازمان های پیشروی پژوهش نیز قدردانی می شود، گفت: امیدواریم برای سیاستگذاری سال های آتی جشنواره  و دوره های بعدی از پیشنهادات و نظرات معاونان برنامه ریزی مناطق 22 گانه بهره مند شویم.

 همچنین سید مجتبی تقوی نژاد معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تهران با قدردانی از فعالیت های پژوهشی انجام شده در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل در شهرداری تهران، خواستار راه اندازی محوری ویژه با این موضوع در جشنواره پژوهش و نوآوری شد و افزود: امیدواریم با اضافه شدن این محور در این جشنواره به عنوان یکی از با قدمت ترین جشنواره های پژوهشی کشور مطالعات و پژوهش در حوزه روابط عمومی در مجموعه شهرداری نیز نهادینه شود. در این جلسه، یونس کاویانی، مسئول دبیرخانه جشنواره به تشریح بخش‌های مختلف جشنواره پرداخت و ابراز امیدواری کرد که همانطور که سال 1400در تقویم شمسی نقطه عطفی خواهد بود، به سوی تهران 1400 به عنوان شعار جشنواره انتخاب شده است.

 کاویانی از برگزاری 4 پنل تخصصی ذیل موضوع برند شهری در جشنواره یازدهم خبر داد و گفت: امیدواریم با برگزاری این پنل های تخصصی به همراه حضور چهره های سرشناس و برتر دانشگاهی تصویر قابل قبولی از تهران ارائه کنیم.

 وی در ادامه یکی از مهمترین اهداف این دوره از جشنواره را تکریم صاحبان قلم و اندیشه عنوان و خاطرنشان کرد: این افراد شامل پیشکسوتان توسعه و دانش شهری می شوند.

 به گفته ی کاویانی پرسش دانش آموزی و دانشجویی بخش ویژه امسال برای جشنواره است که بر اساس این طرح در روز برگزاری جشنواره سوالی از طرف شهردار تهران مطرح می شود که دانش آموزان و دانشجویان امکان پاسخ گویی به آن را دارند و برگزیده ها در هفته پژوهش -آذر 98- معرفی و از آنها قدردانی می شوند.

 وی درباره بخش مدیران حامی پژوهش و سازمان های پیشرو گفت: کیفیت ارائه یافته های پژوهشی در بخش نمایشگاهی جشنواره، کیفیت آثار ارسالی برای جشنواره، ارزیابی تلاش های پژوهشی چند سال اخیر در راستای حل مسائل شهری از جمله شاخص هایی است که برای معرفی برگزیده ها در این بخش ارزیابی می شود.

 در انتهای این جلسه، مسئولان جشنواره به هم اندیشی با معاونان و مدیران روابط عمومی مناطق 22 گانه پرداختند و همچنین پرسش های آنها را پاسخ دادند.

آخرین فرصت برای ارسال آثار شرکت در جشنواره و همچنین شرکت در بخش نمایشگاهی یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری(جایزه تهران) 27 اردیبهشت سال جاری بود. این جشنواره 29 خرداد 98 در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

 

 

 

rating
به اشتراک گذاری

اخبار مرکز

  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

نام شما
پست الکترونیک
وب سایت
عنوان
نظر
تصویر امنیتی CAPTCHA
کد را وارد کنید
| print